(rätt rum)

Det känns inte som att rummet bli varmare när du kommer in, och inte känns det som att jag har svårt att koncentrera mig på annat än dig. Mina knän viker sig inte och min mage kittlas inte, och jag fastnar inte i dina ögon. Det känns inte heller som att jag börjar leva så fort du kommer in, det är inte så att du tar med solen och när du går lämnar du mig i evigt regn.

Nej, det är mer så att när du kommer in i rummet känner jag att jag är i rätt rum, och om det är kärlek vet jag inte, och kanske spelar det ingen roll. Men jag älskar sekunden du kommer in genom dörren, för du gör mitt liv rätt.

bildkälla


Kommentarer
Postat av: Julia

Varje gång jag läser dina texter, så önskar jag verkligen att det var jag själv som hade skrivit dem. Du sätter verkligen orden helt rätt och skapar något alldeles magiskt. Vet inte om jag sagt det förut, men du är verkligen född som skribent! Keep on rocking!

2010-05-31 @ 15:08:22
URL: http://natgicksnett.blogg.se/
Postat av: c

jag log^^ <3

2010-05-31 @ 18:22:22
Postat av: elin

fint det där.

2010-07-12 @ 20:20:17
URL: http://lovelettersforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0