(trötta tankar)

Jag älskar att skriva, men på den kreativa sidan går det lite långsamt just nu. Därför fyller jag dokument efter dokument på word med händelser från mitt tonårskänsliga liv, men jag publicerar det inte här. Det känns som att allt här ska vara så vackert, men sanningen är att inte mycket är vackert just nu. Därför har jag bestämt mig för att börja publicera berättelser från mitt inte så vackra tonårsliv utan att skämmas. För hur mycket jag än önskar att det vore annorlunda, så är det allt jag är.

bildkälla

Kommentarer
Postat av: C.Wieske

Man kan hitta underbara skatter i de mest avskyvärda ting.



Jag har aldrig känt dragning till det uppenbart vackra ändå, så mig gör det inget.



Allt varmt och extraordinärt kommer komma till dig förr eller senare. Vänta bara, så ska du få se.

2011-02-18 @ 13:32:52
URL: http://cwieske.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0