(du tog mitt hjärta)

Jag har gjort det igen, och jag hatar mig själv för det.
Jag har blivit förälskad, blivit blind, blivit krossad, blivit tom.
Och trots att jag cyklade hem så fort jag kunde,
fokuserade på mörkret,
andades högt,
nynnade den där låten jag hörde på radio idag,
och försökte att inte tänka, tänka på när jag såg dig omfamna henne,
som du inte ens omfamnat mig i mina tankar,
så kunde jag inte få dig ur mitt huvud.
För vet du, nu står jag här.
Jag har låtit någon krossa mig,
och flytt därifrån,
igen.

Jag kan i alla fall trösta mig med att det aldrig lär ske igen,
för förra gången gick mitt hjärta sönder,
den här gången försvann det helt.

bildkälla

Kommentarer
Postat av: Matte

Schysst blogg!

2010-05-23 @ 21:07:32
URL: http://shitvilkenjavla.blogg.se/
Postat av: amandalinnea

fina fina fina du <3

2010-05-24 @ 00:48:41
URL: http://hellopussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0