Kärleken kan aldrig dö

När läkaren säger att man har en sjukdom som inte går att bota, som sakta men säkert kommer äta upp ens kropp, då vet man att det är över. Ändå frågar många finns det inget sätt..? även fast de vet att svaret kommer bli nej. Man har fått sin dödsdom och inget man säger eller gör kan ändra på det.

Vår kärleks hjärta höll på att sluta slå, den höll på att dö. Men ingen sa till oss att det var över. Vi gav oss själva vår diagnos och sa att det inte fanns något sätt, inget kunde rädda oss. Men tills vi fått vår dödsdom nedskriven på papper tänker jag fortsätta leta efter något som kan rädda vår kärlek. För om jag inte gör det kommer jag bli sjuk av tanken att det kanske faktiskt fanns något sätt, bara att vi inte orkade ställa oss frågan.

bildkälla

Kommentarer
Postat av: tandställningsfjant

SVAR: tack finaste!



Åh ja, hur länge man än måste läka så kommer den tillslut. bara pang bom sådär! tro mig!

2010-04-15 @ 21:56:08
URL: http://tandstallningsfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0