(en pojke)

Det finns en pojke,
en pojke vars ansikte jag kan varenda centimeter av.
Men det finns också en flicka, en vän,
som sedan allt för länge kan varenda millimeter av pojkens ansikte.
Så trots att jag knappt kan hindra min hand från att röra vid honom,
nudda hans perfekta ansikte lätt med fingertopparna,
så tvingar jag mig att trycka armen hårt mot kroppen.
För jag är vän med flickan som såg honom först,
som ler av ren och skär lycka när han pratar med henne,
och jag kan inte vara den som tar lyckan ifrån henne.
Men jag kan inte hjälpa,
att det skjuter elektriska stötar genom hela min kropp,
varenda gång hans ben snuddar vid mitt.
För jag kan inte hjälpa,
att det finns en pojke.

bildkälla

Kommentarer
Postat av: c

usch..

fin :/

2010-12-04 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0