(hjärtat brister)

Det var helt tyst. Hela jag var tyst och tom. Jag kände bara hur jag borde gråta men jag ville inte, jag klarade inte av det. Så jag satte den här låten på repeat och dansade. Bara blundade och dansade tills kroppen inte orkade längre. Då lade jag mig ner på golvet och andades andfått i takt till musiken. Smärtan kommer att komma imorgon, det vet jag, men ikväll överlevde jag, tänkte jag och log.
Då började refrängen igen och jag ställde mig upp med min sista energi och började röra mig till takten som dunkade på högsta volym och tänkte att hjärtat får brista imorgon,
ikväll ska jag dansa.

bildkälla

Kommentarer
Postat av: c

ih <3

2010-10-17 @ 10:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0