(sanslöst underbart dåligt)

När du ser på mig, skrattar med mig eller uttalar mitt namn, då mår jag bra. så fruktansvärt, mirakulöst och fantastiskt bra. Men på natten ligger jag i timmar och ångrar att jag besvarat dina blickar och leenden, för jag vet egentligen att mina svar var menade till någon annan. Men sen gör du så jag mår sådär bra igen, sådär otroligt, sanslöst och magiskt bra.
Jag skäms, för jag förtjänar inte att må så där bra, förtjänar inte att ta del av din glädje. Skammen tynger i varje leende och får mig att alltid känna mig falsk, att må lite dåligt.
Så varje natt lovar jag mig att nu räcker det, jag ska sluta må sådär förunderligt, overkligt och makalöst dåligt.
Bara en dag till
...


bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0